Chat Gral Medical
Newsletter Gral Medical
X
Gral Medical
Inscrie-te si descopera avantajele
de a fi membru Gral Medical!
 
Nume
Prenume
Adresa de email

Specializare medicala selectata

Denumire serviciu
Medic
Pret(lei)

-

Denumire serviciu
Pret(lei)

Suport online

Doresti sa intri in legatura cu
un operator Gral Medical?

DA
NU

Rezultate online

Istoric medical Card Favor Date personale

Call center: *GRAL / 021-323.00.00

Diagnostic medical

Cardul de sanatate Favor

Orar medici, tarife si programari

Afiseaza slider

Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2015

Gral Medical tine cont de observatiile si rezultatele chestionarelor de satisfactie clienti, astfel incat serviciile medicale private marca Gral Medical sa se ridice la nivelul asteptarilor pacientilor.

In anul 2015 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.

In 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 79.5 %, in crestere cu 4.5% fata de anul precedent, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%.

S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-profesionalismul cadrelor medicale, 83%
-informatiile obtinute de pe site, 81%
-campaniile organizate de companie, 81%

In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 72%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 74 %
-tarifele practicate, 77%

Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, au fost situate in media generala de 79.5% si nu au prezentat abateri semnificative.

O un alt aspect important este faptul ca  procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.

Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar. Trendul crescator a fost inregistrat la internet si mass media (presa scrisa si radio-tv) , iar o descresterea s-a inregistrat la recomandarea venita de la prieteni-cunostinte.


In perioada analizata au fost evaluate 1085 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).

Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor

Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
  • refacerea chestionarului de satistactie si completarea cu informatii noi specifice legate de serviciile de spitalizare de zi si de lunga durata in forma electronica/scrisa
  • se impune alocarea unor spatii specifice de colectare a chestionarului
  • analiza defalcata pe sectii si tipuri de informatii
  • numirea responsabililor cu colectarea chestionarelor din fiecare sectie


« Inapoi

Vizualizari: 2148
Comentarii: 2

Formular de contact




Comentarii

Comentarii Gral Medical
Simona Hainagiu - 2016-06-26 01:35:07 | » Adauga raspuns
Un procent de satisfactie generala de 55% din ponderea raspunsurilor totale, nu mi se pare un lucru laudabil. Acest tip de feedback implica necesitatea unor masuri urgente de remediere a punctelor de insatisfactie reclamate de pacienti.

GRAL MEDICAL - 2016-07-01 12:11:19 | » Adauga raspuns Buna ziua! Apreciem atentia pe care o acordati sistemului de masurare a satisfactie pacientilor din clinicile noastre, insa daca va uitati mai atent, gradul de multumire a pacientilor este de 79% (este graficul  mai jos), iar din acestia cei care au raspuns cu Bine/Foarte este de 55% (ce ati observat dvs). Cu toate acestea  noi masuram trendul si incercam cu ajutorul pacientilor sa imbunatatim serviciile oferite, mai ales ca numarul de pacienti este in crestere. Va uram toate cele bune!
ADAUGA UN COMENTARIU


Copiati codul din imaginea de mai jos:


  Viitorul depinde de tine. Ia masuri acum! Preventia cancerului la san.

Cancerul mamar depistat la timp este curabil. Apeleaza cu incredere la o echipa medicala de prestigiu si intra in programul national de preventie initiat de Gral Medical. In perioada 15.11.2017-31.12.2017 intra si tu in campania dedicata cancerului mamar "Tine sub CONTROL cancerul la san !" si prinde oferta speciala. Programarile vor fi onorate in ordinea cererilor efectuate >>aici.

Parerea ta conteaza
Serviciile Gral Medical pot fi imbunatatite cu ajutorul dumneavoastra.
 
Chestionar spitalizare
de zi / lunga durata >>aici
Chestionar ambulatoriu
>>aici