Chat Gral Medical
Newsletter Gral Medical
X
Gral Medical
Inscrie-te si descopera avantajele
de a fi membru Gral Medical!
 
Nume
Prenume
Adresa de email

Specializare medicala selectata

Denumire serviciu
Medic
Pret(lei)

-

Denumire serviciu
Pret(lei)

Suport online

Doresti sa intri in legatura cu
un operator Gral Medical?

DA
NU

Rezultate online

Istoric medical Card Favor Date personale


*GRAL(*4725) / 021-323.00.00


      

Diagnostic medical

Cardul de sanatate Favor

Orar medici, tarife si programari

Afiseaza slider

 Acces in siguranta la serviciile GRAL Medical

In contextul epidemiologic actual legat de infectia cu virusul SARS–CoV-2, in cadrul centrelor GRAL Medical s-au implementat masuri suplimentare de protectie deoarece siguranta dumneavoastra si a personalului medical este prima noastra preocupare.



 

Intreaga noastra activitate a fost reorganizata si se desfasoara in conditii diferite decat anterior. De aceea va rugam sa parcurgeti urmatorele recomandari si informatii:

1. Accesul in incintele centrelor GRAL Medical este precedat de triajul epidemiologic
   • Triajul telefonic: personalul de la Call center va efectua un prim triaj telefonic la programare / la telefonul de confirmare a programarii
   • Triajul epidemiologic la prezentare: s-a amenajat o zona de triaj la intrarea in fiecare locatie GRAL Medical. Accesul pacientilor in spital este permis numai dupa ce acestia s-au dezinfectat, s-au echipat cu masca si botosi, au completat chestionarul de triaj epidemiologic si le-a fost masurata temperatura. Pacientii care refuza efectuarea triajului nu vor putea beneficia de serviciile medicale! Pacientii se pot prezenta cu formularul de triaj completat si il pot descarca de aici.

2. Purtarea mastii – accesul in incinte este permis doar daca purtati corespunzator masca de protectie, aceasta va fi mentinuta corect (acopera gura si nasul) pe toata perioada petrecuta in centrul GRAL Medical.

3. Accesul in spital se va face cu maxim 5 minute inainte de programare, pentru a evita aglomerarea.

4. Apartinatorii vor trebui sa astepte pacientii in afara spitalului pana la finalizarea serviciilor medicale. Doar minorii sau pacientii cu nevoi speciale (persoane cu dizabilitati, varstnici) pot fi insotiti de un singur apartinator.

5. Respectarea distantarii sociale – avem rugamintea de a pastra o distanta de 1,5 metri fata de celelalte persoane din jurul dumneavoastra.

6. Solutiile de dezinfectare a mainilor sunt disponibile la intrarea in spital, precum si in dozatoare plasate in incinta spitalului si este obligatoriu sa le utilizati la intrarea si iesirea din spital si ori de cate ori este nevoie.

7. Pacientii cronici ai spitalului sunt testati periodic pentru infectia cu SARS-CoV-2, in conformitate cu normele de monitorizare recomandate si aprobate de autoritati.

8. Protocoalele spitalului au fost adaptate situatiei epidemiologice actuale. Personalul medical este instruit si poarta in permanenta echipamentul de protectie adecvat. Curatenia si dezinfectia se face dupa protocoale special adoptate pentru aceasta perioada. Instrumentarul si echipamentele din dotare sunt dezinfectate dupa proceduri adoptate pentru aceasta perioada.

9. Pentru o desfasurare buna si fluenta a activitatii medicale, va rugam sa respectati toate indicatiile pe care le veti primi de la personalul spitalului.

10. Testarea pentru COVID-19 in clinicile GRAL Medical: la cererea pacientului se poate face testarea RT-PCR SARS-CoV-2 cat si testarea serologica a anticorpilor specifici Anti SARS-CoV-2.
   • Testarea se va face cu sau fara programare telefonica prealabila. In cazul in care v-ati programat, ora de programare este ora la care este necesar sa va prezentati la receptia policlinicii pentru a se intocmi documentele necesare in vederea testarii.
   • Toate persoanele vor trece initial, in mod obligatoriu, prin triajul epidemiologic.
   • Conditiile de prelevare ale testului sunt de maxima siguranta.
   • Probele vor fi lucrate in Laboratorul de Biologie Moleculara GRAL Medical.
   • Se poate opta, contra cost pentru un rezultat in regim de urgenta. Este necesar sa mentionati acest lucru la momentul inregistrarii cererii dumneavoastra la receptie/call center.
   • Rezultatul testului va fi bilingv romana/engleza sau engleza/germana si il veti primi in contul de pacient GRAL Medical sau in aplicatia de mobil GRAL, disponibila pentru iPhone si Android.

Pentru programari si informatii va rugam sa sunati la 021 323 0000

Va multumim!
Echipa GRAL Medical


« Inapoi

Vizualizari: 1955
Comentarii: 0

Formular de contact




Comentarii

Fii primul care comenteaza!
ADAUGA UN COMENTARIU


Copiati codul din imaginea de mai jos:


  Test RT-PCR COVID-19 – facilitati pentru retestare

Daca esti pacient GRAL Medical si ai efectuat testul RT – PCR COVID -19 la noi, iti oferim:

10% reducere pentru retestare in perioada 02.11.2020 – 30.12.2020 in centrele din BUCURESTI!

Detalii complete aici.

Parerea ta conteaza
Serviciile Gral Medical pot fi imbunatatite cu ajutorul dumneavoastra.
 
Chestionar spitalizare
de zi / lunga durata >>aici
Chestionar ambulatoriu
>>aici