Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2015
Doresc sa aflu mai multe detalii
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.
In anul 2015 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 79.5 %, in crestere cu 4.5% fata de anul precedent, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-profesionalismul cadrelor medicale, 83%
-informatiile obtinute de pe site, 81%
-campaniile organizate de companie, 81%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 72%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 74 %
-tarifele practicate, 77%
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, au fost situate in media generala de 79.5% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar. Trendul crescator a fost inregistrat la internet si mass media (presa scrisa si radio-tv) , iar o descresterea s-a inregistrat la recomandarea venita de la prieteni-cunostinte.
In 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 79.5 %, in crestere cu 4.5% fata de anul precedent, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-profesionalismul cadrelor medicale, 83%
-informatiile obtinute de pe site, 81%
-campaniile organizate de companie, 81%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 72%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 74 %
-tarifele practicate, 77%
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, au fost situate in media generala de 79.5% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar. Trendul crescator a fost inregistrat la internet si mass media (presa scrisa si radio-tv) , iar o descresterea s-a inregistrat la recomandarea venita de la prieteni-cunostinte.
In perioada analizata au fost evaluate 1085 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).
Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor
Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
- refacerea chestionarului de satistactie si completarea cu informatii noi specifice legate de serviciile de spitalizare de zi si de lunga durata in forma electronica/scrisa
- se impune alocarea unor spatii specifice de colectare a chestionarului
- analiza defalcata pe sectii si tipuri de informatii
- numirea responsabililor cu colectarea chestionarelor din fiecare sectie