Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - semestrul 1 2015
Doresc sa aflu mai multe detalii
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.
In anul 2015-sem1 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In sem1 din 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 80%, in crestere cu 5% fata de perioada anterioara, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 61%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 89%
-profesionalismul cadrelor medicale, 85%
-organizare campanii medicale, 81%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 68%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 71 %
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, informatii obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 80% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 61%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 96% din variantele propuse in chestionar.
In sem1 din 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a crescut la 80%, in crestere cu 5% fata de perioada anterioara, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 61%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 89%
-profesionalismul cadrelor medicale, 85%
-organizare campanii medicale, 81%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 68%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 71 %
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, informatiile obtinute in clinica, informatii obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 80% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 61%, fiind o pondere dominanta din total raspunsuri oferite.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 96% din variantele propuse in chestionar.
In perioada analizata au fost evaluate 511 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).