Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2014
![chestionar satisfactie gral 14](https://www.gralmedical.ro/storage/articles/9b2ef28cc492867e973805bcf526fb05f7514fc8c9d815252292dfae71aef3df.jpg)
Doresc sa aflu mai multe detalii
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.
In anul 2014 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 74 %, cu o usoara scadere de la 75% fata de anul precedent, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 50%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-organizarea campaniilor medicale, 85%
-informatiile obtinute de pe site, 82%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-tarifele practicate, 63%
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 72%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 73 %
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, profesionalismul cadrelor medicale, au fost situate in media generala de 74% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 50%.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar.
In 2015 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 74 %, cu o usoara scadere de la 75% fata de anul precedent, iar procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 50%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 87%
-organizarea campaniilor medicale, 85%
-informatiile obtinute de pe site, 82%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-tarifele practicate, 63%
-comunicarea directa si telefonica cu receptia, 72%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 73 %
Toate celelalte aspecte legate de respectarea orele de programare, profesionalismul cadrelor medicale, au fost situate in media generala de 74% si nu au prezentat abateri semnificative.
O un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 50%.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de la medic, internet, cunostinta, panouri publicitare, mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar.
![]() |
![]() |