Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2017
Doresc sa aflu mai multe detalii
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.
In anul 2017 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In 2017 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 72 %, cu o usoara scadere de la 74% fata de anul precedent, cu toate acestea procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost in crestere la 55%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 85%
-organizarea campaniilor medicale, 80%
-profesionalismul cadrelor medicale 78%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-tarifele practicate, 62%
-respectarea orelor de programare, 68%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 70 %
Toate celelalte aspecte legate de comunicarea directa si telefonica cu receptia, informatiile obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 72-74% si nu au prezentat abateri semnificative.
Un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55% in crestere fata de 50% fata de anii anteriori.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, au inregistrat cresteri pe alte surse de promovare fata de cele din anii anteriori (radio-tv, ziar, prieteni). Cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de pe internet, apoi de la cunostinta, ziar, medic, radio tv si panouri publicitare, Mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar.
In perioada analizata au fost evaluate 730 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).
Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor:
Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
• comunicare mai buna catre pacienti privind informarile legate de costurile serviciilor Gral
• implementarea unui sistem informatic de informare automata a pacientului privind eliberarea rezultatelor sau a programarilor la medic
In 2017 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 72 %, cu o usoara scadere de la 74% fata de anul precedent, cu toate acestea procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost in crestere la 55%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
-accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 85%
-organizarea campaniilor medicale, 80%
-profesionalismul cadrelor medicale 78%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
-tarifele practicate, 62%
-respectarea orelor de programare, 68%
-timpii de asteptare a analizelor medicale, 70 %
Toate celelalte aspecte legate de comunicarea directa si telefonica cu receptia, informatiile obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 72-74% si nu au prezentat abateri semnificative.
Un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 55% in crestere fata de 50% fata de anii anteriori.
Legat de notorietatea brandului Gral si OncoFort, au inregistrat cresteri pe alte surse de promovare fata de cele din anii anteriori (radio-tv, ziar, prieteni). Cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de pe internet, apoi de la cunostinta, ziar, medic, radio tv si panouri publicitare, Mass media insumand peste 95% din variantele propuse in chestionar.
In perioada analizata au fost evaluate 730 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).
Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor:
Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
• comunicare mai buna catre pacienti privind informarile legate de costurile serviciilor Gral
• implementarea unui sistem informatic de informare automata a pacientului privind eliberarea rezultatelor sau a programarilor la medic
16-04-2018
Laboratorul Gral Colentina
, Laboratorul Gral Pantelimon
, Clinica de Diagnostic Gral
, Clinica Gral Radiologie
, Clinica Gral Stefan cel Mare
, Clinica MC Gral Ploiesti
, Clinica Gral Pitesti
, Clinica Gral Focsani
, Clinica OncoFort Craiova
, Laboratorul Gral Sibiu
, Laboratorul Gral Craiova