Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical - 2021 sem 2
Doresc sa aflu mai multe detalii
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Camp Obligatoriu
Eroare procesare - ReCaptcha nu a fost validat
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.
Gral Medical tine cont de observatiile si rezultatele chestionarelor de satisfactie clienti, astfel incat serviciile medicale private marca Gral Medical sa se ridice la nivelul asteptarilor pacientilor.
In sem 2 din 2021 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In sem 2 din 2021 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 70%, cu o usoara scadere de la 72% fata de ultimul semestru, cu toate acestea procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost in crestere la 58%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
In sem 2 din 2021 s-au inregistrat rezultate optimiste in ceea ce priveste perceptia pacientilor la serviciile medicale accesate in centrele Gral Medical.
In sem 2 din 2021 gradul de satisfactie al pacientilor per total a fost de 70%, cu o usoara scadere de la 72% fata de ultimul semestru, cu toate acestea procentul celor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost in crestere la 58%.
S-au inregistrat abateri pozitive fata de medie pentru urmatoarele aspecte:
- accesibilitatea si amplasarea centrelor Gral, 84%
- timpii de asteptare a a rezultatul analizelor, 80%
- profesionalismul cadrelor medicale 78%
- organizarea campaniilor medicale, 76%
In zona opusa, cele mai sanctionate puncte ale serviciilor Gral Medical ce au inregistrat abateri negative de la medie au fost:
- tarifele practicate, 60%
- respectarea orelor de programare, 65%
- informatii obtinute de pe site, 69%
Toate celelalte aspecte legate de comunicarea directa si telefonica cu receptia, informatiile obtinute de pe site, au fost situate in media generala de 70-74% si nu au prezentat abateri semnificative.
Un alt aspect important este faptul ca procentul pacientilor care au raspuns cu bine/foarte bine a fost de 58% in crestere fata de 55% fata de anii anteriori, iar timpii de asteptare a analizelor medicale au scazut.
Cei mai multi respondeti au bifat ca au auzit de serviciile Gral de pe internet, apoi de la cunostinta, ziar, medic, radio tv si panouri publicitare, Mass media insumand peste 90% din variantele propuse in chestionar.
In perioada analizata au fost evaluate 150 de intrebari completate de pacienti ce au accesat servicii medicale din reteaua de centre Gral (clinici, laboratoare, centre de recoltare si servicii spitalicesti de scurta sau lunga durata).
Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor:
Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
- comunicare mai buna catre pacienti privind informarile legate de costurile serviciilor Gral
- imbunatatirea aplicatiei de mobil si a logarii mai facila la rezultatele din istoricul pacientului