Raport chestionar satisfactie clienti Gral Medical – semestrul 1 2022
Doresc sa aflu mai multe detalii
Aprecierea satisfacției reprezintă un indicator important asupra calității serviciilor medicale pe care o unitate sanitară le acordă pacienților care se adresează și beneficiază de servicii.
Satisfacția pacientului influențează accesul la serviciile medicale – un pacient mulțumit de serviciile oferite va reveni la medicul respectiv sau la spital sau va recomanda cu încredere și altor persoane să se adreseze spitalului. Evaluarea satisfacției pacientului reprezintă modalitatea în care spitalul vine în întâmpinarea valorilor și așteptărilor acestuia.
Rezultatele analizei permit formarea unei opinii generale asupra percepției gradului de mulțumire al pacientului față de serviciile oferite, și de asemenea, luarea unor decizii de îmbunătățire a activității.
Analiză chestionare interne colectate prin intermediul site-ului sau fizic completate la receptie
Număr chestionare colectate – 41
Grad de completare al chestionarului de satisfacție – 39 % (pacienți respondenți/pacienți externați x100)
III. Concluzii finale
Din analiza rezultatelor obținute, se observă că pacienții chestionați sunt multumiți și foarte
mulțumiți de serviciile medicale oferite de GRAL Medical, in procent de 76% pentru primul semestru al anului 2022 cu o crestere de 11 procente fata de gradul de satisfactie din anul 2021.
Propuneri pentru imbunatatirea sistemului de colectare si analiza a informatiilor privind satisfactia pacientilor:
Deoarece pacientii au completat la rubrica observatii si sugestii si alte aspecte legate de serviciile medicale accesate, se recomanda:
• comunicare mai buna catre pacienti privind informarile legate de costurile serviciilor Gral
• imbunatatirea aplicatiei de mobil si a logarii mai facila la rezultatele din istoricul pacientului
12.06.2023 Clinica Gral Focsani, Clinica OncoFort Bacau, Laboratorul Gral Craiova2 , Laboratorul Gral Sibiu , Laboratorul Labordiagnostica , Laboratorul Medical Center Gral