Chat Gral Medical
Newsletter Gral Medical
X
Gral Medical
Inscrie-te si descopera avantajele
de a fi membru Gral Medical!
 
Nume
Prenume
Adresa de email

Specializare medicala selectata

Denumire serviciu
Medic
Pret(lei)

-

Denumire serviciu
Pret(lei)

Suport online

Doresti sa intri in legatura cu
un operator Gral Medical?

DA
NU

Rezultate online

Istoric medical Card Favor Date personale


*GRAL(*4725) / 021-323.00.00


      

Diagnostic medical

Cardul de sanatate Favor

Orar medici, tarife si programari

Afiseaza slider

Cum ne mentinem greutatea in izolare? 

Stresul din aceasta perioada, a pandemiei create de infectia cu COVID-19, diminuarea sau absenta activitatii fizice, alaturi de izolarea in casa, creeaza cadrul perfect pentru acumularea kilogramelor in plus. Iata mai jos ce ar trebui sa faceti pentru a va mentine greutatea actuala.

0
0
Criza actuala creata de noul Coronavirus a adus schimbari majore in viata noastra de zi cu zi. Distantarea sociala si faptul ca petrecem mai mult timp in casa, ne-a schimbat cu siguranta starea de spirit si activitatile noastre zilnice. Putem observa in aceasta perioada ca suntem tentati sa mancam mai mult si mai des din cauza lipsei de activitate si a stresului. Ce putem face?
 

Dr. Pavel Cristina, Specialist diabet, nutritie si boli metabolice, ne ofera sfaturi utile:


Planificati-va mesele si mergeti intotdeauna la supermarket cu o lista de cumparaturi. Ideal ar fi sa nu va modificati frecventa meselor sau cantitatea alimentelor consumate. Mancati normal, cum faceati si pana acum, cu evitarea rontaitului intre mese

 • Incercati sa va mentineti acelasi orar de somn, pentru ca numarul scazut al orelor de
 somn si/sau calitatea proasta a somnului pot influenta apetitul, favorizand aportul crescut de alimente

Moderatia este cheia. Nu justificati excesul alimentar pe faptul ca sunteti stresati sau plictisiti. Nu mancati de dragul de a manca sau pentru a va ocupa timpul :)


Incercati sa faceti miscare zilnic. 20-30 min in prima parte a zilei, nu reprezinta un target imposibil de atins.

• Daca nu reusiti sa faceti exercitii fizice zilnic, atunci trebuie sa reduceti numarul de caloriile ingerate. O atentie sporita ar trebui acordata alimentelor hipercalorice, pe care fie le evitati, fie le consumati extrem de rar, in cantitati moderate.

Nu uitati de hidratare, pe tot parcursul zilei. Necesarul zilnic de lichide se poate realiza atat cu apa plata, cat si cu ceai, lapte sau supe/ciorbe

Lista de cumparaturi este foarte importanta, de aceea e bine sa o faceti de acasa, pentru a va asigura ca veti cumpara toate alimentele necesare planificarii meselor din saptamana respectiva.

Dezechilibrul si excesul alimentar pot conduce la complicatii. Afla aici la ce suntem predispusi daca consumam alimente in exces: https://www.gralmedical.ro/Afectiunile-la-care-sunt-predispuse-persoanele-ce-consuma-alimente-in-exces

Dr. Pavel Cristina, Specialist diabet, nutritie si boli metabolice, va poate oferi o atenta indrumare nutritionala.
Programati-va la un consult online din confortul si siguranta casei dvs: https://www.gralmedical.ro/Clinica-Gral-ONLINE

Detalii la call center 021 323 0000


« Inapoi

Formular de contact




Comentarii

Fii primul care comenteaza!
ADAUGA UN COMENTARIU


Copiati codul din imaginea de mai jos:


  Vacanta fara grij cu test PCR rapid

Ne-am marit capacitatea de testare pentru testele RT-PCR, pentru a veni in sprijinul celor care pleaca in vacanta in Grecia, Austria, Germania sau in alte tari. Testarea rapida si primirea rezultatului si in engleza sau germana in maxim 48 ore sunt importante pentru planurile de vacanta.

Programari disponibile zilnic pentru centrele noastre de recoltare.
Va asteptam! >> Detalii

Parerea ta conteaza
Serviciile Gral Medical pot fi imbunatatite cu ajutorul dumneavoastra.
 
Chestionar spitalizare
de zi / lunga durata >>aici
Chestionar ambulatoriu
>>aici